dijous, 12 d’agost del 2021

T'he vist (dubto que m'hagis reconegut)

T'he vist.


M'has reconegut quan m'has mirat?

O, sóc massa inexistent

perquè sàpigues del meu rostre?


La sang m'ha bullit

i he hagut de refrenar el volcà…


T'hagués enfonsat la nou

fins a veure't cianòtic

mentre recargolava els teus testicles.

He desitjat

colpejar el teu cap contra les llambordes

fins veure brollar

la teva malnata sang

embrutant el terra

que mai hauries d'haver trepitjat.


Avui no haurà sigut la nit,

però arribarà,

perquè la venjança

és un plat que ben cuinat

se serveix fred i per sorpresa;

no passem pas ànsia,

tard o d'hora la topada arribarà

i no l'oblidaràs pas mai.


Natxo Barrau i Salguero

corrent de nit pel Fort Pienc 9/VIII/2021



La imatge representa el moment final de l'epopeia de Gilgamesh en què la serp li roba la planta que dóna la joventut fent-li entendre que la immortalitat és quelcom diví i negada als humans, per molt heroics que siguin.

https://mjananias.wordpress.com/2018/03/22/analisis-de-la-epopeya-de-gilgamesh-y-su-posible-influencia-en-la-vision-de-la-inmortalidad-en-el-judaismo/


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada